سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به سوی آینده سبز

یک عضو بدنام گروهک تروریستی منافقین به ستایش از «شخصیت و هوشمندی» میرحسین موسوی و مهدی کروبی پرداخت و گفت آنها نظرات اپوزیسیون را در برنامه های خود گنجاندند.

خانبابا تهرانی به دویچه وله گفت: باور من این است که آقای موسوی و کروبی نه تنها از خودشان شخصیت نشان دادند بلکه یک نوع هوشمندی سیاسی را بروز دادند. آنها در برنامه های انتخاباتی و در کارزار مقابله با احمدی نژاد، بیشتر مطالب مطرح شده از طرف اپوزیسیون و مطالبات اپوزیسیون را در برنامه شان گنجاندند. کارنامه تاکنونی میرحسین موسوی و آقای کروبی، ایستادگی و پایداری در کنار آزادیخواهان است.

وی اضافه کرد: اگر آنها به همراهی و پایداری ادامه دهند می توانند به چهره های تاریخ ساز تبدیل شوند درغیر این صورت و به خرج دادن سستی، به کنار گذاشته خواهند شد(!)

این ضد انقلاب خارجه نشین در عین حال پس از کلی تعریف و تمجید از اپوزیسیون اذعان کرد: «اپوزیسیون به خاطر محدودیت رسانه ای از واقعیت های درون جامعه و حاکمیت دور و پرت افتاد. در دوم خرداد، اپوزیسیون بدون توجه به واقعیت ها، براساس برداشت ایدئولوژیکی به جامعه می نگریستند و از واقعیت ها فاصله داشتند. بگذریم از اینکه خاتمی بذری را که پاشیده شد، درست به عمل نیاورد. من امیدوارم با این فضایی که باز شده، نیروهای اپوزیسیون بتوانند جان بگیرند و باید بدانیم ما در کنار همین نیروهای حاضر در میدان و در پرتو یک سیاست کلان می توانیم به هدف برسیم نه در پرتو سیاست های کوچک و بسته».
گفتنی است هر چند که خانبابا تهرانی به خاطر نزاع قدرت در مرکزیت گروهک منافقین، از سران این گروهک فاصله گرفت اما در کینه توزی علیه ملت ایران دست کمی از تروریست های منافقین ندارد به نحوی که چند ماه پیش صراحتاً از آمریکایی ها خواست حمله نظامی به ایران را به تأخیر نیاندازند و زودتر به بمباران ایران اقدام کنند!

جریان های سرخورده ضد انقلاب و اربابان غربی آنها، با ملاحظه عملکرد منافقانه مدعیان اصلاح طلبی پس از انتخابات، به این توهم افتاده اند که می توانند انتقام دیرینه خود از ملت و حاکمیت اسلامی را بگیرند.


ارسال شده در توسط