سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به سوی آینده سبز

میر حسین موسوی یک بار در زمان بحران (جنگ) به امام راحل نامه نوشت که خسته شدم امام (ره) فرمودند: اگر بنا به خستگی باشد پدر پیر شما از شما خسته تر است. بدین ترتیب آقای موسوی که مرد شرایط سخت و بحرانی نیست چگونه امروز با بحرانی خواندن شرایط مملکت در سن 70 سالگی خود را نامزد ریاست جمهوری می نماید.
در پایان بررسی کارنامه دو دوره نخست وزیری میر حسین موسوی باید گفت که اگر چه در آن دوران مقام معظم رهبری، آیت الله خامنه ای رئیس جمهور بوده اند اما این دوران یکی از سخت ترین ایام برای ایشان بوده است. چنانکه آقای هاشمی در مقدمه کتاب امید و دلواپسی می گوید:« من هنوز هم تلخی های آن دوران را در ذائقه آیت الله خامنه ای که گاهی بروز دارد احساس می کنم.» همین اختلاف نظر های شدید آقای موسوی با مقام معظم رهبری و سوء سابقه ها در ارتباط با ایشان عامل مهمی است که آقای موسوی خود را نخست وزیر آیت الله خامنه ای معرفی نمی نماید و با شعار «نخست وزیر امام» پا به صحنه انتخاباتی گذاشته است.
سوال: آقای هاشمی همه اینها را می داند پس چگونه علیرغم خواست رهبری حمایت مطلق خویش را از ریاست جمهوری آقای موسوی اینچنین اعلام می دارد؟ و هزینه های تبلیغات او را می پردازد؟


ارسال شده در توسط