سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به سوی آینده سبز

1.        دولت در مدیریت کشور جهت گیری درستی دارد. نباید دولت اصولگرای معتقد به مبانی انقلاب و به شدت در حال تحرک و خدمت و زحمتکشی تضعیف بشود.

2.        این که افرادی بیایند و سعیشان این باشد که دولت را ناکارآمد جلوه بدهند آن هم غیرمنصفانه صحیح نیست و خدمت به کشور حساب نمی شود.

3.        جوانان عزیز ملت ایران! اعتماد به دولت ها همان چیزی است که دشمنان
می خواهند نباشد. شما سعی کنید این نقشه دشمن را خنثی کنید.

4.        آدم متاسفانه می بینید چیزهایی که به نام انتقاد از دولت گفته می شود شکل تخریب را دارد، یعنی انکار امتیازات و قبول نکردن برجستگی ها و کارهای خوب، درشت و برجسته کردن ضعفها، حتی بعضی از نقاط قوت را به عنوان نقطه ضعف معرفی کردن.این نه خیانت به دولت که خیانت به نظام و کشور است.

5.        نامزدها در تبلیغات، جانب انصاف را رعایت کنند.آدم چیزهایی می شنود که از روی صدق و صفا نیست.حرفهای عجیب و نسبتهای ناروا که واقعیت ندارد، بنده که از همه این آقایان بهتر و بیشتر اوضاع مملکت را می دانم، بسیاری از مطالبی که به عنوان انتقاد درباره وضع کشور و اقتصاد و اینها می گویند خلاف واقع است.

6.        متاسفانه برخی افراد با بزرگنمایی برخی مشکلات و یا بیان ضعفهایی که وجود ندارد موجب جرأت پیدا کردن دشمن می شوند. اگر ضعفی بود نباید در مقابل دشمن بیان کرد چه برسد به اینکه ضعفی نیست. بحران در کشور نیست. چرا دروغ می گویند؟ چرا طبق میل دشمن رفتار می کنند. زندگی ملتها همین جور است. چه بحرانی ؟ چه وضعیت فوق العاده ای در کشور هست؟ اصرار دارند ثابت کنند در کشور وضعیت فوق العاده ای است. با نیش قلم های زهر آلود، به خاطر انگیزه های گوناگون یکی با دولت بد است یکی با انقلاب، یکی دنبال قدرت طلبی است، یکی بر اثر کم فهمی است. نه! واقعیت این جوری نیست که اینها تصور می کنند.

7.        آن کسانی که حرفهایی می زنند که دشمن را جری می کند، گاهی می گویند در کشور بحران است. گاهی یک نقاط ضعفی را که وجود دارد اما اینقدر اهمیت ندارد، ده برابر در اظهارات خود درشت می کنند در مطبوعات خودشان منعکس می کنند. اینها اشتباه می کنند.

 


ارسال شده در توسط