سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به سوی آینده سبز

موسسه بیزینس مانیتور اعلام کرد: برنامه ضد فساد رئیس جمهور ایران موجب شده است ، رتبه ریسک سیاسی ایران، 22 رتبه بهبود یابد.

مشاور ارشد شارون در گفتگو با تلویزیون اسرائیل گفت: اظهارات اخیر رئیس جمهور ایران در مورد اسرائیل، به شارون فشار زیادی وارد کرده و باعث سکته مغزی وی شد.

در ایام حج، بازارهای مکه ، کاپشن بهاره با نام احمدی نژاد به پرفروش ترین و محبوب ترین اجناس مکه تبدیل شد.

نیویورک تایمز نوشت: گذشت زمان نشان داده که رئیس جمهوری ایران ، سیاستمدار باهوشی است و توانسته از فشار علیه تهران برای ایجاد یک جبهه واحد علیه سیاست های غرب استفاده کند.

خلیفه، نویسنده ی الجزایری نوشت: از بدشانسی اعراب، این مرد از اعراب نبوده و فردی ایرانی و شیعه است. دکتر احمدی نژاد با مواضع اصولی و شجاعانه خود، بعنوان مظهر شهامت و پایداری شناخته شده است.

نیویورک تایمز با هشدار به غرب نوشت: غرب باید مراقب چنین رئیس جمهوری باشد چرا که روز به روز در ایران محبوب تر می شود.

رهبر جنبش اسلامی محمدیه که به پدر اصلاحات اندونزی مشهور است گفت: اندونزی هم اکنون نیازمند رهبری قاطع وشجاع مانند احمدی نژاد است تا در مقابل قدرت ها ایستادگی کند.

رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان گفت: امروز مردم کشورم،آن قدر خالصانه به احمدی نژاد ارادت می ورزند که انگار ایشان رئیس جمهور پاکستان است

روزنامه انگلیسی گاردین نوشت:دستاوردهای هسته ای احمدی نژاد در تاریخ ایران ثبت خواهد شد ،دستاوردهایی که شاید از ملی کردن صنعت نفت نیز مهمتر باشد

دکتر محمد العاصی امام جمعه واشنگتن گفت: شجاعت احمدی نژاد در رهبران دیگر کشورها وجود ندارد

روزنامه صهیونیستی »جروزالم پست «در اعترافی بزرگ نوشت: سخنرانی احمدی نژاد در ژنو در حالی در رسانه های سراسر جهان پخش شد که وی توانست با استفاده از فن خطابه قوی وعمیق،بسیاری از مردم را در سراسر جهان با خود همراه کند ومانند یک اکسیر نجات بخش برای آنها باشد.

• »هونگ سو«اقتصاددان چینی با بیان اینکه محبوبیت رئیس جمهور ایران در چین افزایش یافته است، گفت: احمدی نژاد روح انقلاب اسلامی را بار دیگر به گوش قدرتمندان جهان رساند.

هفته نامه امریکایی تایم نوشت: اگر امریکا خوش شانس باشد ،احمدی نژاد در انتخابات ایران شکست می خورد.

خانواده های نیجریه ای بدلیل علاقه ای که به دکتر احمدی نژاد دارند ،نام وی را برای کودکان خود انتخاب می کنند.

شبکه 4 تلویزیون انگلستان ،در اقدامی بی سابقه ، پیام دکتر احمدی نژاد را در روز کریسمس پس از پیام ملکه انگلیس پخش کرد.

وزیر خارجه فرانسه در گفتگویی با شبکه »سی ان ان «با بیان اینکه از تحرک مخالفان دولت احمدی نژاد بسیار خوشحالم،گفت : آرزوی غرب ،پیروزی مخالفان احمدی نژاد در انتخابات آینده است البته من می دانم که این یک رؤیاست.

نشریه آلمانی »برلینرمورگن پست« رشد محبوبیت احمدی نژاد در نزد جوانان آلمانی باعث تمایل آنها برای خرید کاپشن ساده ومعروف وی شده است واین لباس به یکی از مدل های روز وپرفروش در این کشور تبدیل شده است.

ماهاتیر محمد ،نخست وزیر سابق مالزی ،طی نامه ای به دکتر احمدی نژاد، ضمن تجلیل فراوان از وی نوشت :شما تحولی در دنیای اسلام پدید آورده اید ، شما فرد بزرگی در میان کشورهای اسلامی هستید.
رئیس دانشگاه ایالت سند پاکستان از تاسیس کرسی دکتر احمدی نژاد در این دانشگاه خبر داد.وی افزود: به دلیل همسویی تخصص دکتر احمدی نژاد با اینجانب وسایر همکارانم تصمیم گرفته ایم کرسی این بزرگمرد را در دانشگاه ایجاد کنیم.

روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: دکتر محمود احمدی نژاد به پرهیزگاری، مردمی بودن و شایستگی شناخته می شود.

 


ارسال شده در توسط