سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به سوی آینده سبز

یک عضو بدنام گروهک تروریستی منافقین به ستایش از «شخصیت و هوشمندی» میرحسین موسوی و مهدی کروبی پرداخت و گفت آنها نظرات اپوزیسیون را در برنامه های خود گنجاندند.

خانبابا تهرانی به دویچه وله گفت: باور من این است که آقای موسوی و کروبی نه تنها از خودشان شخصیت نشان دادند بلکه یک نوع هوشمندی سیاسی را بروز دادند. آنها در برنامه های انتخاباتی و در کارزار مقابله با احمدی نژاد، بیشتر مطالب مطرح شده از طرف اپوزیسیون و مطالبات اپوزیسیون را در برنامه شان گنجاندند. کارنامه تاکنونی میرحسین موسوی و آقای کروبی، ایستادگی و پایداری در کنار آزادیخواهان است.

وی اضافه کرد: اگر آنها به همراهی و پایداری ادامه دهند می توانند به چهره های تاریخ ساز تبدیل شوند درغیر این صورت و به خرج دادن سستی، به کنار گذاشته خواهند شد(!)

این ضد انقلاب خارجه نشین در عین حال پس از کلی تعریف و تمجید از اپوزیسیون اذعان کرد: «اپوزیسیون به خاطر محدودیت رسانه ای از واقعیت های درون جامعه و حاکمیت دور و پرت افتاد. در دوم خرداد، اپوزیسیون بدون توجه به واقعیت ها، براساس برداشت ایدئولوژیکی به جامعه می نگریستند و از واقعیت ها فاصله داشتند. بگذریم از اینکه خاتمی بذری را که پاشیده شد، درست به عمل نیاورد. من امیدوارم با این فضایی که باز شده، نیروهای اپوزیسیون بتوانند جان بگیرند و باید بدانیم ما در کنار همین نیروهای حاضر در میدان و در پرتو یک سیاست کلان می توانیم به هدف برسیم نه در پرتو سیاست های کوچک و بسته».
گفتنی است هر چند که خانبابا تهرانی به خاطر نزاع قدرت در مرکزیت گروهک منافقین، از سران این گروهک فاصله گرفت اما در کینه توزی علیه ملت ایران دست کمی از تروریست های منافقین ندارد به نحوی که چند ماه پیش صراحتاً از آمریکایی ها خواست حمله نظامی به ایران را به تأخیر نیاندازند و زودتر به بمباران ایران اقدام کنند!

جریان های سرخورده ضد انقلاب و اربابان غربی آنها، با ملاحظه عملکرد منافقانه مدعیان اصلاح طلبی پس از انتخابات، به این توهم افتاده اند که می توانند انتقام دیرینه خود از ملت و حاکمیت اسلامی را بگیرند.


ارسال شده در توسط

در حوادث پس از انتخابات امسال، هجمه دیپلمات‌ها، رسانه‌ها و رأس‌های غربی به جمهوری اسلامی بسیار کم‌نظیر بود. راز ماجرا در کجاست که آنان قانون‌شکنان را آزادی‌خواه، شجاع، طرفدار دموکراسی و ... می‌خواندند و نظام جمهوری اسلامی را سرکوبگر، خشونت‌طلب، استبدادی و... می‌دانند.
در بین همه هجمه‌ها و حمایت‌ها، اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در یک اقدام تاریخی نام موسوی را به صراحت به زبان می‌آورد و او را سردمدار جریانی می‌داند که به دنبال گشایشی به سمت غرب است. اوباما می‌گوید: «میرحسین موسوی به منشأ الهام‌بخش آن دسته از هموطنان خود تبدیل شده است که خواهان گشایش به سوی غرب هستند». موسوی چه اقدامی انجام داده است که بوی آن در شامه اوباما با گشایش به غرب تفسیر می‌شود. اگر آنچه موسوی انجام می‌دهد منازعه بین غرب‌گرایی و اسلام سیاسی نیست که ان‌شاءالله نیست، چرا بعد از یک هفته پاسخ اوباما را نمی‌دهد؟ چرا به اوباما نمی‌گوید این یک دعوای خانگی است؟ چرا او را از دخالت در مسائل داخلی ایران برحذر نمی‌دارد؟ این معما هم مثل معمای قانون گریزی است، مانند ماجرای اعلام پیروزی در شب قبل از شمارش و اعلام تقلب گسترده در فردای انتخابات است. اگر موسوی خود را مرید امام می‌داند و امام، آمریکا را شیطان بزرگ می‌خواند و همه بدبختی‌ها را از او می‌دانست و اگر امام آمریکا را دشمن درجه یک می‌پنداشت، سکوت امروز مدعیان امام برای چیست؟ نکند موسوی خود را بر کرسی جمهوریت حس می‌کند و در قامت ریاست‌جمهوری به دنبال استمرار سیاست تشنج‌زدایی سلف خود خاتمی است. اگر غیر از این است عدم پاسخ به اوباما چه می‌تواند باشد؟


ارسال شده در توسط
اظهارات سخیف هادی غفاری علیه برخی مقامات برجسته کشور، مورد استقبال رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفته است. هادی غفاری که از مهدی کروبی در انتخابات حمایت می‌کرد اخیراً در جمعی و در حضور شیخ مهدی کروبی و برخی از اعضای ستادش سخنان تند و هتاکانه‌ای را علیه برخی مقامات عالی کشور بیان کرده است.این سخنان مورد اعتراض کروبی و سایر همفکرانش که در جلسه مذکور حضور داشتند قرار نگرفته است. از سوی دیگر رسانه‌های وابسته به جریان ضد انقلاب نیز پوشش ویژه‌ای به این سخنان داده‌اند! گفتنی است هادی غفاری از جمله چهره‌های بسیار تندرو در سال‌های اولیه انقلاب است که بیشتر شهرتش را مدیون حمله به تجمعات، اسیدپاشی و حمله به مردم با تیغ موکت‌بری است. وی در سال‌‌های اولیه انقلاب کارخانه جوراب استارلایت را تصاحب کرد و سود هنگفتی از آن برد. وی همچنین زمینی را در خیابان دماوند تصرف کرد و مؤسسه‌ای به نام الهادی را در آن راه‌اندازی کرد که به ظاهر به فعالیت‌های فرهنگی – آموزشی مشغول است.

ارسال شده در توسط

این روزها که مدعیان قانون نتواسته اند رای اعتماد ملت ایران را کسب نمایند و خانه آرزوهای ایشان نیز فروریخته، این بار از اظهارات و ادعای خود یک قدم جلوتر رفته و به حمله و هتاکی به نظام و رهبری دست زده اند.
هادی غفاری که متاسفانه ملبس به لباس مقدس روحانی است، با اظهاراتی سخیف نظام و رهبر معظم انقلاب را در مزان اتهام قرار داده و سوژه بیگانگان فرصت طلب برای بهره برداری های مغرضانه شده است.
هادی غفاری، رئیس موسسه الهادی که از حامیان کورکورانه و سرسخت مهدی کروبی است، در مراسمی که خود شیخ مهدی کروبی نیز حضور داشته است اقدام به هتاکی علیه رهبر انقلاب کرده است.
وی در اظهارات مضحک مدعی شده است که پیروزی دکتر احمدی نژاد در انتخابات باعث تخریب جایگاه روحانیت و رهبری شده است.
غفاری در این مراسم خطاب به کروبی میگوید: جناب آقای کروبی، من مسئول حرفهای خودم، خودم هستم. از همین جا هم حاضر هستم هر سلولی بروم. من بدنم با سلول آشناست.
جالب آنکه در این مراسم کذایی کروبی و اطرافیان نه تنها هیچ اعتراضی به غفاری نکرده اند بلکه با سکوت مهر تاییدی بر اظهارات سخیف وی زده اند.
گفتنی است این اظهارات موهن به طرز وسیعی از طریق اطرافیان غفاری و کروبی در کشور منتشر شده و ضرباتی جبران ناپذیر بر پیکره نظام اسلامی وارد کرده است.
حال با نکته اینجاست که در صورت پیروزی کروبی و موسوی در انتخابات راه برای جولان امثال غفاری، رضا خاتمی، تاج زاده، رمضان زاده و ... باز شده و نظام اسلامی ایران به ناکجا آباد می رسید.
شایان ذکر است، سابقه کینه عادی غفاری از احمدی نژاد به 20 سال پیش بازمیگردد که در آن زمان دکتر احمدی نژاد که دانشجوی دانشگاه علم و صنعت بود انتقادات ثقیلی به غفاری و اطرافیان وارد کرده و حتی غفاری زمانی که برای سخنرانی در دانشگاه علم صنعت حضور داشته از پاسخگویی به ایشان طفره رفته و پاسخ انتقادات رئیس جمهور فعلی را نمی دهد.


ارسال شده در توسط

پس از انتشارات اظهارات مازیار بهاری خبرنگار شبکه چهار BBCکه روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد جریان وابسته مطبوعاتی متشکل از برخی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران وابسته به جریان دوم خرداد در یک شوک فرو رفته است. گفته می‌شود این خبرنگار BBC نام برخی از چهره‌های وابسته داخلی را که در مطبوعات مختلف در راستای اهداف عملیات روانی دشمن فعالیت می‌کردند را فاش کرده است. گفتنی است یک تیم از روزنامه‌نگاران دوم خردادی که وابستگی خاصی به مافیای قدرت و ثروت دارند و در ایام انتخابات و قبل از آن زیرنظر (م.هـ) و (ی. هـ) از فرزندان یکی از مقامات برجسته کشور فعالیت تخریبی و عملیات روانی انجام می‌دادند پس از دستگیری چند تن از آنان و اعترافات این خبرنگار BBC سایرین در سکوتی معنادار فرو رفته‌اند.


ارسال شده در توسط

اعترافات چهره‌های برجسته و وابسته به یک جریان خاص سیاسی و برخی از روزنامه‌نگاران این طیف همچنان ادامه دارد. بنا بر این گزارش، اکثریت چهره‌های مذکور وقتی متوجه شدند بسیاری از هم‌طیف‌ها و هم حزبی‌هایشان بازداشت شده‌اند علیه یکدیگر اعترافات جالبی داشته‌اند.
این گزارش می‌افزاید: بسیاری از این افراد وقتی متوجه اعترافات دوستان‌شان علیه خود می‌شوند اظهارات جالبی از عملکرد گذشته و حال آنها ارائه کرده‌اند. گفتنی است اکثریت اعترافات بازداشت شدگان اخیر حول محور از پیش سازماندهی شده بودن اعتراضات و آشوب‌های اخیر بوده است. برخی نیز اعترافاتی مبنی بر این داشته‌اند که در صورت پیروزی میرحسین نیز ما چنین آشوب‌هایی را داشتیم اما آن موقع با قدرت بیشتر پیگیری می‌کردیم چون دولت نیز از آن ما بود.


ارسال شده در توسط

اظهارات روشنگرانه عضو مرکزیت سازمان مجاهدین (انقلاب) درباره نقش این حزب در تدارک «القای تقلب» و «برنامه ریزی آشوب» پیش از انتخابات، سران سازمان را به تخطئه و کتمان حقایق واداشت.
امیرحسین مهدوی که در ستاد انتخاباتی موسوی هم عضویت داشته، در جمع خبرنگاران جزئیات مستندی از پروژه القای تقلب و آشوب را برملا ساخت و به فعالیت های انجام شده برای تجمعات غیرقانونی، تشکیل شبکه های آشوب در پوشش حمایت انتخاباتی، جعل نظرسنجی و عملیات روانی با موسوی، و همچنین نقش مؤثر بهزاد نبوی و تاج زاده در هماهنگی شبکه رسانه ای مدعیان اصلاح طلبی برای جنگ روانی پرداخت. وی روند ایزوله شدن موسوی در حلقه برخی عناصر افراطی ستاد را با جزئیات توضیح داد. مهدوی سردبیری ارگان انتخاباتی ستاد موسوی (اندیشه نو) را برعهده داشت.
در پی این کنفرانس مطبوعاتی که در خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) برگزار شد، سران سازمان مجاهدین با فرار به جلو کوشیدند انگ ساختگی بودن و «اعتراف زیر شکنجه» را به روشنگری های مستند عضو مرکزیت خود بزنند و بدین ترتیب «محتوا» را بی اعتبار اعلام کنند، غافل از اینکه اظهارات مهدوی دقیقاً با اسناد غیر قابل انکار موجود و صحنه های آشوب کاملاً هماهنگ است.
سازمان در بیانیه ای پرخاشگرانه و تند به الفاظی چون «کودتاگران»، «تبلیغات استالینیستی»، «گوبلزهای وطنی» و... توسل جست و سپس «جوانی» مهدوی را برجسته کرد و نوشت: او به عنوان نماد جوانگرایی به عضویت شورای مرکزی درآمده است. ماهیت این گونه اعترافات که با اعمال فشار بر حلقه های ضعیف!  صورت می گیرد، چنان روشن است که نیاز به توضیح ندارد.
محمد سلامتی دبیر کل سازمان هم مدعی شد «این اعترافات تحت فشارهای خاص اخذ می شود». اما امیرحسین مهدوی در پاسخ به این ترور شخصیت مجدداً موضع گرفت و خطاب به رسانه ها اعلام کرد: من صراحتاً اعلام می کنم که حتی یک دقیقه هم در بازداشت نبوده ام و کسانی که این مسائل را مطرح می کنند باید برای ادعای خود ادله بیاورند و الا به راحتی می توان به هر کسی که مطلبی را عنوان می کند، این اتهام را وارد کرد.
عضو مرکزیت سازمان مجاهدین افزود :من داوطلبانه و براساس تحلیل خودم آن مواضع را بیان کردم و حرف برخی ها درباره تحت فشار بودن من کذب است. آنها در حقیقت می خواهند واقعیت را جعل کنند. خوی پدرسالارانه و نگاه از بالا باعث می شود که به محض آن که نظر و تحلیلی متفاوت از آنچه آنها می خواهند منتشر می شود، فوری چنین بحث هایی را مطرح می کنند.
گفتنی است عناصری نظیر بهزاد نبوی، تاج زاده و آرمین طبق اسناد آشکار مطبوعاتی و رسانه ای، از چند ماه قبل مشغول برنامه ریزی برای ایجاد التهاب و القای تقلب در کنار القای پیروزی حتمی موسوی بودند و همزمان کسانی را در پوشش حمایت، وصل به شبکه آشوب می کردند. باید دید اگر مهدوی با آن همه اعتراف «حلقه ضعیف» تلقی می شود، پس آن حلقه های قوی چه اخبار و اطلاعات جامع تری دارند.


ارسال شده در توسط
   1   2   3   4   5      >