سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به سوی آینده سبز

اطلاعیه ستاد هماهنگی در پی حمله به برخی ستادهای حامی و پاره کردن بنرها
 در پی حمله به برخی ستادهای حامی و پاره کردن بنر ها ، پلاکاردها و اقلام تبلیغاتی ، ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد با صدور اطلاعیه از هواداران خواست ضمن حفظ آرامش و بردباری و رفتار متین و مهرورزانه، از هر گونه رفتار تند و مقابله به مثل به شدت پرهیز نموده و در صورت لزوم مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی مرتبط و ستاد مرکزی گزارش نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد متن اطلاعیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
به اطلاع ملت بزرگوار و قدر شناس ایران اسلامی می رساند اخیراً به بعضی از دفاتر ستادهای حامیان جناب آقای دکتر احمدی نژاد حمله و بنر ها، پلاکاردها و اقلام تبلیغاتی مرتبط با دکتر احمدی نژاد را پاره کرده¬اند که خوشبختانه با شکیبایی ستادهای حامی و درایت مراجع ذیربط کنترل و متخلفان در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته اند.
لذا از کلیه ستادهای هماهنگی حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد در استانها و حامیان خود جوش درخواست می شود در صورت برخورد با حوادث مشابه ضمن حفظ آرامش و بردباری و رفتار متین و مهرورزانه، از هر گونه رفتار تند و مقابله به مثل به شدت پرهیز نموده و در صورت لزوم مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی مرتبط و ستاد مرکزی گزارش نمایند.
همانطور که ذکر شده است، شیوه های تبلیغاتی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که توام با تخریب و تحریک است نشان می دهد قصد دارند فضای خفقان تبلیغاتی ایجاد نمایند. لذا هوشیاری و دقت عمل ضروری است.
 منبع سایت دولت یار


ارسال شده در توسط

اکبر اعلمی از اعضای فراکسیون دوم خرداد در مجلس ششم با اشاره به تماس خود با میرحسین موسوی، تصریح کرد برخی اطرافیان وی بوی کباب شنیده اند.

به گزارش «تغییر»، اعلمی در نامه ای خطاب به موسوی با بیان اینکه عملکرد بسیاری از نمایندگان و وزرا و مدیران خاتمی را از نزدیک رصد کرده و بارها آنها را به خاطر قانون شکنی، فساد و سوء استفاده به مجلس فراخوانده، می نویسد: بسیاری از همان کسانی که با گفتار و کردار انحصارطلبانه و تمامت خواهانه خود و انحراف از معیارها و مطالبات مورد نظر مردم، اسباب شکست حرکت اصلاح طلبانه را فراهم ساختند هم اکنون نیز بوی کباب به مشامشان رسیده و با هدف سهم خواهی به همراه نمایندگان، وزرا و مدیرانی که وصفش رفت شما را احاطه کرده اند و لاجرم این شائبه را بوجود آورده اند که در صورت به قدرت رسیدن مجدد جنابعالی این افراد کماکان امید مردم را به ناامیدی مبدل خواهند ساخت.

گفتنی است اعلمی یکی از منتقدان مدیریت بیژن زنگنه در وزارت نفت بود که به خاطر اعتراض هایش از سوی وزارت نفت دادگاهی شد و همان موقع اعلام کرد اصلاح طلبی و مصونیت نمایندگی یعنی کشک!

 


ارسال شده در توسط

پروفسور فرامرز رفیع پور، استاد جامعه شناسی دانشگاه شهید بهشتی در کتاب مشهور "توسعه و تضاد" خود به انتقاد از عملکرد مهندس موسوی در دوران نخست وزیری پرداخته و به هم ریخته بودن سلسله مراتب در دوران دولت مهندس موسوی را به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات آن دوره دانسته و معتقد است : " در رده های مختلف عموما یک مسئول حرف و دستور مافوق خود را قبول نداشت و به آن عمل نمی کرد و بدین منظور کوشش داشت تا رئیس مستقیم خود را دور بزند. مثلا رئیس فلان دانشگاه به حرف وزیر علوم توجه نمی کرد و کوشش بر آن داشت تا از طریق تماس با نخست وزیر و پیوند با وی به اهدافش برسد. نخست وزیر نیز گاه به نظران رییس جمهور توجه کافی مبذول نمی داشت و از این طریق ظاهرا موجبات دلگیری وی را فراهم می کرد و در چنین مواقعی به امام متوسل می شد. در بقیه شئون ادارات نیز کم و بیش چنین شرایطی وجود داشت."


ارسال شده در توسط

مهندس میر حسین موسوی پس از اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری طی نامه ای به رئیس ستاد انتخاباتی خود خواستار "جذب و استفاده از افراد متعهد به ارزش های انقلاب اسلامی، پایبند به آرمانهای امام خمینی (ره) و استوار در جهت برقراری و حفظ استقلال، آزادی، عدالت و حمایت از مستضعفان" شد و تاکید کرد که " در انتصاب مسئولین ستاد به ویژه استانها دقت لازم صورت گیرد تا افرادی که انتخاب می شوند صالح، معتقد و مومن به نظام جمهوری اسلامی و در سطح ملی و استان خوشنام باشند."

اما حقیقت آن است که آنچه در نامه میرحسین خطاب به ستاد خویش آمده است با آنچه در عمل در حال وقوع است تفاوت بسیاری دارد. زیرا ایشان خواسته اند تا کسانی که در ستاد ایشان مشغول به فعالیت می باشند، افرادی باشند که "معتقد و مومن به نظام جمهوری اسلامی" و همچنین "خوشنام" باشند. که متاسفانه حضور افرادی همچون احسان نراقی، علی ربیعی، محمد رضا تاجیک، غلامرضا ظریفیان، علی وفقی، صفدر حسینی و ... که در پرونده برخی از آنها گاها مبارزات علنی برای براندازی نظام دیده می شود، بسیار با آنچه میرحسین به عنوان معتقد به نظام آورده است، تفاوت دارد. لذا حضور این افراد را از 2 جهت می توان تحلیل کرد:

1-      آنکه به قاعده فرض محال، محال نیست گمان کنیم که مهندس موسوی از حضور چنین افرادی در ستاد خود با خبر نیستند و نمیدانند که در ستاد ایشان چه می گذرد؟ که اگر چنین باشد به نظر می رسد که ایشان باید تجدید نظری درباره ادامه حضورشان در انتخابات بکنند. زیرا اگر ایشان نتوانند از حضور افرادی که پرونده سیاه و تاریک آنها بر همگان روشن است در ستاد انتخاباتی خودشان جلوگیری نمایند چگونه خواهند توانست از حضور همین افراد و دیگر عناصر فرصت طلب در مسائل مهم کشوری و ریاست جمهوری که قابل قیاس با یک ستاد انتخاباتی نیست جلوگیری نمایند.

2-      فرض دوم آن است که ایشان از حضور چنین افرادی در ستاد باخبر باشند و به حضورشان راضی و یا حداقل سکوت کرده باشند، که اگر چنین باشد نیز از طرف ایشان جفای بزرگی نسبت به انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) که بنیان گذار این انقلاب می باشند، رخ داده است. زیرا کارنامه سیاه و باطل این افراد سالهاست که معلوم گردیده است و در واقع رضایت به حضور این افراد نااهل حتی در ستاد انتخاباتی همان چیزی است که امام خمینی(ره) ما را از آن بر حذر داشته اند و آن جلوگیری از به دست گرفتن انقلاب توسط نااهلان است.

 


ارسال شده در توسط

موسسه بیزینس مانیتور اعلام کرد: برنامه ضد فساد رئیس جمهور ایران موجب شده است ، رتبه ریسک سیاسی ایران، 22 رتبه بهبود یابد.

مشاور ارشد شارون در گفتگو با تلویزیون اسرائیل گفت: اظهارات اخیر رئیس جمهور ایران در مورد اسرائیل، به شارون فشار زیادی وارد کرده و باعث سکته مغزی وی شد.

در ایام حج، بازارهای مکه ، کاپشن بهاره با نام احمدی نژاد به پرفروش ترین و محبوب ترین اجناس مکه تبدیل شد.

نیویورک تایمز نوشت: گذشت زمان نشان داده که رئیس جمهوری ایران ، سیاستمدار باهوشی است و توانسته از فشار علیه تهران برای ایجاد یک جبهه واحد علیه سیاست های غرب استفاده کند.

خلیفه، نویسنده ی الجزایری نوشت: از بدشانسی اعراب، این مرد از اعراب نبوده و فردی ایرانی و شیعه است. دکتر احمدی نژاد با مواضع اصولی و شجاعانه خود، بعنوان مظهر شهامت و پایداری شناخته شده است.

نیویورک تایمز با هشدار به غرب نوشت: غرب باید مراقب چنین رئیس جمهوری باشد چرا که روز به روز در ایران محبوب تر می شود.

رهبر جنبش اسلامی محمدیه که به پدر اصلاحات اندونزی مشهور است گفت: اندونزی هم اکنون نیازمند رهبری قاطع وشجاع مانند احمدی نژاد است تا در مقابل قدرت ها ایستادگی کند.

رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان گفت: امروز مردم کشورم،آن قدر خالصانه به احمدی نژاد ارادت می ورزند که انگار ایشان رئیس جمهور پاکستان است

روزنامه انگلیسی گاردین نوشت:دستاوردهای هسته ای احمدی نژاد در تاریخ ایران ثبت خواهد شد ،دستاوردهایی که شاید از ملی کردن صنعت نفت نیز مهمتر باشد

دکتر محمد العاصی امام جمعه واشنگتن گفت: شجاعت احمدی نژاد در رهبران دیگر کشورها وجود ندارد

روزنامه صهیونیستی »جروزالم پست «در اعترافی بزرگ نوشت: سخنرانی احمدی نژاد در ژنو در حالی در رسانه های سراسر جهان پخش شد که وی توانست با استفاده از فن خطابه قوی وعمیق،بسیاری از مردم را در سراسر جهان با خود همراه کند ومانند یک اکسیر نجات بخش برای آنها باشد.

• »هونگ سو«اقتصاددان چینی با بیان اینکه محبوبیت رئیس جمهور ایران در چین افزایش یافته است، گفت: احمدی نژاد روح انقلاب اسلامی را بار دیگر به گوش قدرتمندان جهان رساند.

هفته نامه امریکایی تایم نوشت: اگر امریکا خوش شانس باشد ،احمدی نژاد در انتخابات ایران شکست می خورد.

خانواده های نیجریه ای بدلیل علاقه ای که به دکتر احمدی نژاد دارند ،نام وی را برای کودکان خود انتخاب می کنند.

شبکه 4 تلویزیون انگلستان ،در اقدامی بی سابقه ، پیام دکتر احمدی نژاد را در روز کریسمس پس از پیام ملکه انگلیس پخش کرد.

وزیر خارجه فرانسه در گفتگویی با شبکه »سی ان ان «با بیان اینکه از تحرک مخالفان دولت احمدی نژاد بسیار خوشحالم،گفت : آرزوی غرب ،پیروزی مخالفان احمدی نژاد در انتخابات آینده است البته من می دانم که این یک رؤیاست.

نشریه آلمانی »برلینرمورگن پست« رشد محبوبیت احمدی نژاد در نزد جوانان آلمانی باعث تمایل آنها برای خرید کاپشن ساده ومعروف وی شده است واین لباس به یکی از مدل های روز وپرفروش در این کشور تبدیل شده است.

ماهاتیر محمد ،نخست وزیر سابق مالزی ،طی نامه ای به دکتر احمدی نژاد، ضمن تجلیل فراوان از وی نوشت :شما تحولی در دنیای اسلام پدید آورده اید ، شما فرد بزرگی در میان کشورهای اسلامی هستید.
رئیس دانشگاه ایالت سند پاکستان از تاسیس کرسی دکتر احمدی نژاد در این دانشگاه خبر داد.وی افزود: به دلیل همسویی تخصص دکتر احمدی نژاد با اینجانب وسایر همکارانم تصمیم گرفته ایم کرسی این بزرگمرد را در دانشگاه ایجاد کنیم.

روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: دکتر محمود احمدی نژاد به پرهیزگاری، مردمی بودن و شایستگی شناخته می شود.

 


ارسال شده در توسط

به گزارش خبرنگار سیاسی سحر نیوز به نقل از منابع آگاه کمیته x پس از ناامیدی از پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات در آخرین تلاشهای خود دست به طراحی استراتژی های 4 گانه برای کمک به میر حسین نموده است.

به گزارش سحر در آخرین جلسه این کمیته استراتژی های چهار گانه به شکل زیر تدوین گردیده است:

-          القا جو روانی کاذب پیروزی موسوی در جامعه

-          تلاش برای منفعل نمودن معتقدان به گفتمان انقلاب اسلامی

-          زمینه سازی برای القا تقلب در انتخابات پس از اعلام نتایج انتخابات

-          ایجاد جنجال و آشوب پس از انتخابات


ارسال شده در توسط

عزل و نصب های پی در پی و بی ثباتی در مدیریت کلان کشور؛ شبهه سعی و خطا در عملکرد دولت و رئیس جمهور

1-        آیا نفس عزل و نصب فی نفسه اشکال دارد یا فی نفسه یک امتیاز محسوب می شود؟ تغییر نه یک اشکال ذاتی است و نه یک امتیاز ذاتی.

2-        عزل و نصب های صورت گرفته در این دولت اگر چه ممکن است تماما قابل دفاع نباشد اما اکثرا از منطق و دلیلی برخوردار است.

3-        قرار دولتمردان با رئیس جمهور عهدی یک ساله بود که در صورت توافق طرفین برای سال های بعد هم تمدید می شد و این یعنی با هیچ کس عقد اخوت 4 ساله و دائمی بسته نشد.

4-        برخی از عزل و نصب ها به مثابه تغییر تاکتیک بوده است و نه لزوما به معنای تغییر شرایط مانند تغییر لاریجانی و سعید جلیلی

5-        بیشتر تغییرات دکتر احمدی نژاد ناشی از عدم همراهی اصولگرایان مجلس هفتم در ابتدای کار دولت بود چرا که 4 وزارتخانه ای که وزرای پیشنهادی ایشان رای نیاورند بیشترین تغییرات را داشته است. حال آنکه مجلس اصولگرای پنجم به تمامی وزرای دولت اصلاح طلب رای بالا داد.

6-        تعبیه مکانیزم استیضاح یعنی به رسمیت شناختن امکان تغییر که فی نفسه امری مطلوب است و دولت خود در اصلاح خویش پیش قدم بوده است و بیش از دیگران به دنبال رفع و کشف ایرادهاست.

7-        هیچ کس به اندازه شخص رئیس جمهور از ناهماهنگی افراد با دولت خبر ندارد ولی گاهی نمی تواند بگوید و مواردی مانند مصلحت کشور، مسائل خارجی، آبروی افراد و ... مانع از این امر است یا برخی سرعت حرکت و اقدامشان با رئیس جمهور منطبق نیست و لذا امور اصلاح نمی شود. مسائلی که بعد از خروج ایشان از کابینه مشخص شد.

8-        در طول دوران حکومت امیرالمومنین به عنوان بهترین الگوی حکومت اسلامی پس از رحلت پیامبر شاهد چنین تغییراتی هستیم. ایشان محمد بن ابی بکر را پس از 2 ماه پس از انتصاب جابجا می کنند.

9-        آیا برخی از تغییرات مثبت نبوده است؟ بهبهانی قوی تر از رحمتی نیست؟ علی احمدی فعال تر از فرشیدی نیست؟

10-     آیا ثبات مدیریت مانند افرادی که بیش از 25 سال است که مدیر هستند خوب است؟ کدام مفسده دارد؟

11-     دولت نهم برنامه محور است و نه شخص محور؛ و اصالت با کار و جدیت است نه با افراد.

12-     آیا تماما و لزوما ثبات مدیریت مساوی و مترادف با ثبات مدیران است؟ اگر مدیری به هر دلیلی مرتکب اشتباهی فاحش شد، یا خلاف تعهدش عمل کرد یا ناتوانی اش برای مافوق اثبات شد، حق این است که سر جایش بماند تا ثبات داشته باشیم؟

13-     تغییر مدیران از جهتی مزیتی فوق العاده است چرا که مدیر هر لحظه احساس نظارت بر خویش دارد و لذا اولا از لحظه لحظه بودن خود در عرصه خدمتگزاری استفاده می کند و ثانیا فرهنگ ناصحیح ایجاد طبقه ی مدیران از بین می رود.

14-     در گذشته عرف این بود که از مدیران دفاع شود، ولو دیر و زود باشد. ولو فاسد باشد. ولو کرباسچی باشد. و این دولت این عرف ناصحیح را باطل کرده است.

15-     در هیچ دوره ای مانند دولت نهم اینقدر رئیس جمهور برای انتخاب یارانش وقت نمی گذاشت. زیرا در این دولت انتخاب ها حزبی، باندی و با لابی احزاب انجام نمی شد که نیازی به رسیدگی و بررسی صلاحیت و قابلیت اعتماد نبود.

16-     با آنکه فریاد علت تغییر مدیران مطرح است با این حال انتظار رای دهندگان به احمدی نژاد، حامیان استانی و قدر یقین هم اینک نیز از رئیس جمهور تغییر وضع فعلی برخی مدیریت هاست.

17-     شکست حلقه بسته مدیران که بعضا 25 سال بود به ایجاد طبقه پیچیده و غیرقابل نفوذی تبدیل شده بود جراحی ضروری برای کشور است که هزینه آن را باید پرداخت.

18-     عزل و نصب در دولت اصلاحات بسیار بیش از این بوده و به گفته خود اصلاح طلبان حتی تا رده بخشدار را هم جابجا کردند.

19-     رئیس جمهور نباید بابت استفاده از یکی از بدیهی ترین اختیاراتش این همه مورد هجمه قرار گیرد.

20-     دلسوزی، جدیت و بی تعارف بودن رئیس جمهور در انجام وظایف قانونی و شرعی اش مطلبی است که حتی وزرای برکنار شده هم به آن اذعان دارند.

21-     تغییرات کابینه به جهت ایجاد و تقویت هماهنگی بوده است چرا که یک تیم هماهنگ و کمی دارای ضعف بسیار مطلوبتر از تیمی قوی و ناهماهنگ است.


ارسال شده در توسط
<      1   2   3   4   5      >