سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به سوی آینده سبز

اظهارات روشنگرانه عضو مرکزیت سازمان مجاهدین (انقلاب) درباره نقش این حزب در تدارک «القای تقلب» و «برنامه ریزی آشوب» پیش از انتخابات، سران سازمان را به تخطئه و کتمان حقایق واداشت.
امیرحسین مهدوی که در ستاد انتخاباتی موسوی هم عضویت داشته، در جمع خبرنگاران جزئیات مستندی از پروژه القای تقلب و آشوب را برملا ساخت و به فعالیت های انجام شده برای تجمعات غیرقانونی، تشکیل شبکه های آشوب در پوشش حمایت انتخاباتی، جعل نظرسنجی و عملیات روانی با موسوی، و همچنین نقش مؤثر بهزاد نبوی و تاج زاده در هماهنگی شبکه رسانه ای مدعیان اصلاح طلبی برای جنگ روانی پرداخت. وی روند ایزوله شدن موسوی در حلقه برخی عناصر افراطی ستاد را با جزئیات توضیح داد. مهدوی سردبیری ارگان انتخاباتی ستاد موسوی (اندیشه نو) را برعهده داشت.
در پی این کنفرانس مطبوعاتی که در خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) برگزار شد، سران سازمان مجاهدین با فرار به جلو کوشیدند انگ ساختگی بودن و «اعتراف زیر شکنجه» را به روشنگری های مستند عضو مرکزیت خود بزنند و بدین ترتیب «محتوا» را بی اعتبار اعلام کنند، غافل از اینکه اظهارات مهدوی دقیقاً با اسناد غیر قابل انکار موجود و صحنه های آشوب کاملاً هماهنگ است.
سازمان در بیانیه ای پرخاشگرانه و تند به الفاظی چون «کودتاگران»، «تبلیغات استالینیستی»، «گوبلزهای وطنی» و... توسل جست و سپس «جوانی» مهدوی را برجسته کرد و نوشت: او به عنوان نماد جوانگرایی به عضویت شورای مرکزی درآمده است. ماهیت این گونه اعترافات که با اعمال فشار بر حلقه های ضعیف!  صورت می گیرد، چنان روشن است که نیاز به توضیح ندارد.
محمد سلامتی دبیر کل سازمان هم مدعی شد «این اعترافات تحت فشارهای خاص اخذ می شود». اما امیرحسین مهدوی در پاسخ به این ترور شخصیت مجدداً موضع گرفت و خطاب به رسانه ها اعلام کرد: من صراحتاً اعلام می کنم که حتی یک دقیقه هم در بازداشت نبوده ام و کسانی که این مسائل را مطرح می کنند باید برای ادعای خود ادله بیاورند و الا به راحتی می توان به هر کسی که مطلبی را عنوان می کند، این اتهام را وارد کرد.
عضو مرکزیت سازمان مجاهدین افزود :من داوطلبانه و براساس تحلیل خودم آن مواضع را بیان کردم و حرف برخی ها درباره تحت فشار بودن من کذب است. آنها در حقیقت می خواهند واقعیت را جعل کنند. خوی پدرسالارانه و نگاه از بالا باعث می شود که به محض آن که نظر و تحلیلی متفاوت از آنچه آنها می خواهند منتشر می شود، فوری چنین بحث هایی را مطرح می کنند.
گفتنی است عناصری نظیر بهزاد نبوی، تاج زاده و آرمین طبق اسناد آشکار مطبوعاتی و رسانه ای، از چند ماه قبل مشغول برنامه ریزی برای ایجاد التهاب و القای تقلب در کنار القای پیروزی حتمی موسوی بودند و همزمان کسانی را در پوشش حمایت، وصل به شبکه آشوب می کردند. باید دید اگر مهدوی با آن همه اعتراف «حلقه ضعیف» تلقی می شود، پس آن حلقه های قوی چه اخبار و اطلاعات جامع تری دارند.


ارسال شده در توسط