سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به سوی آینده سبز

سید امیرحسین مهدوی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی پیش از ظهر دیروز در جمع خبرنگاران در خبرگزاری ایسنا به بیان جزئیاتی درباره مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای ستاد میرحسین موسوی و نقش برخی عوامل در شکل‌دهی آشوب‌های اخیر پرداخت.


مهدوی در مصاحبه خود تاکید کرد: روندی که از فردای روز انتخابات یعنی 23 خرداد‌ماه آغاز شد یک انحراف و گردش مسیر در مجموعه‌ فعالیت‌های بود که بخش عمده‌ای از آنها متعلق به ستاد میرحسین موسوی بود به طوری که نامزدی با ویژگیهای موسوی که اساس حضورش را بازگشت قطار اجرایی کشور بر ریل قانون بود از شامگاه روز رأی‌گیری با اعلام نتایج پیش از شمارش آراء و پس از آن با عدم پذیرش نتایج شمارش آراء و عدم تمکین به ساز و کار قانونی برگزاری انتخابات زمینه‌های ایجاد مشکلاتی را در جامعه فراهم کرد.
بر همین اساس خبرگزاری فرانسه در بازتاب اظهارات مهدوی به نقل از وی تاکید کرد: بیانیه‌های تنش‌زای موسوی باعث کشته شدن هواداران وی شد که اسیر قضاوت نادرست موسوی شدند.
از سوی دیگر روزنامه "عرب تایمز " چاپ کویت نیز در گزارشی به مصاحبه عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اشاره کرد و به نقل از وی نوشت: چه کسی روزنامه چهار صفحه‌ای اندیشه نو را منتشر می‌کرد تا اخبار ستاد انتخاباتی موسوی را پوشش دهد.
این روزنامه منطقه‌ای به نقل از مهدوی ادامه داد: به نظر من هنوز آنقدر دیر نیست و موسوی می‌تواند از طریق روند قانونی اعتراض خود را انجام دهد و خطی بین خود و کسانی که عاملین هرج و مرج و خونریزی‌ها بودند بکشد.
روزنامه "ایج " استرالیا نیز گزارشی از تحولات ایران به بازتاب سخنان مهدوی پرداخت.
روزنامه بین‌المللی "نیوز " پاکستان نیز در گزارشی با این عنوان که "حامی موسوی وی را مسئول مرگ مردم می‌داند " به بازتاب مصاحبه امیر حسین مهدوی پرداخت.
نیوز پاکستان همچنین به نقل از عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اقدام موسوی در اعلام پیروزی خود تنها چند ساعت پس از اتمام انتخابات را مورد انتقاد قرار داد.


ارسال شده در توسط