سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به سوی آینده سبز

منسوبین جان‌باختگان اخیر وقایع تهران، میرحسین موسوی را متهم اول درگذشت فرزندان خود می‌دانند. در همین راستا پدر شهید غنیان از جان‌باختگان آشوب‌های اخیر تهران که اصالتی مشهدی دارد در مجلس ختم فرزند خود بر این موضوع تاکید می‌کند.

روز گذشته در مسجد کرامت مشهد مقدس مراسم ختم این بسیجی شهید برگزار شد و از آنجا که خانواده غنیان از خانواده‌های سرشناس شهر مشهد است، چمعیت انبوهی در این مراسم ختم شرکت کردند. به طوری که چندین نفر از اعضای ستاد موسوی در مشهد نیز در این مسجد حضور یافتند اما اظهارات پدر این شهید در ادامه مراسم به مذاق آنان خوش نیامد. پدر شهید غنیان هنگامی که پشت میکروفن قرار می‌گیرد. صریحا اعلام می‌کند که "مسئول خون فرزند من میر حسین موسوی است و تا زمانی که این حق است استیفا نشود، این موضوع و مجازات قانونی موسوی را مصرانه پیگیری می‌کنم. "
گفتنی است: اظهارات پدر شهید غنیان موجب ترک مسجد از سوی اعضای ستاد موسوی می‌شود.
از سوی دیگر گزارش منابع موثق چند تن از اعضای مجمع روحانیون اخیرا در یک محفل خصوصی از نگاه افکار عمومی به آنان ابراز نگرانی کرده‌اند. این افراد در این جلسه خصوصی گفته‌اند: در محل‌هایی که حاضر می‌شویم و رفت و آمد داریم مردم یقه ما را می‌گیرند و ما را مقصر حوادث، کشته‌ها و آشوب های تهران می‌دانند و ادامه این وضع به صلاح نیست.
همچنین مراسم گرامی داشت شهید بسیجی حسین غلام کبیری که در اغتشاشات اخیر در تهران توسط آشوب گران به شهادت رسیده بود، روز گذشته در شهر ری برگزار شد.
سخنران این مراسم حجت‌الاسلام تاج لنگرودی و غلامحسین الهام، سخنگوی دولت بودند، علاوه بر حضور سخنگوی دولت، دری نجف آبادی دادستان کل کشور کامران دانشجو رئیس ستاد انتخابات کشور و براتلو معاون سیاسی استانداری تهران نیز در این مراسم حضور داشتند. این جوان 18 ساله در دفاع از کیان انقلاب اسلامی بامداد 25 خرداد توسط اراذل و اوباشی که معترض به نتیجه انتخابات بودند مجروح شده و ساعت 15 روز 26 خرداد به کاروان شهدا پیوست.


ارسال شده در توسط